Під час роботи у цьому модулі я навчилась створювати системи оцінювання. Я
зрозуміла , що з впровадженням системи оцінювання, яка будується навколо
навчальних потреб учнів, вони стають більш задіяними у всі процеси оцінювання.
Дослідження чітко вказують на позитивний ефект від впровадження системи
оцінювання, яка орієнтована на учнів. Вона поліпшує якість навчання. Учням
потрібно допомогти формувати в собі нові навички й надати їм можливість
попрактикуватися в них.
Наприклад:
створювати плани своїх проектів, контрольних списків та форм
оцінювання;
використовувати
запитання для рефлексії, щоб учні могли обдумувати та оцінювати процес власного
навчання;
ставити власні навчальні цілі, визначати завдання та
передбачати те, що буде вивчено;
визначати труднощі у власному навчанні та стратегій для їх
подолання;
надавати та сприймати
зворотній зв’язок (відгуків, коментарів та порад) від однолітків.
Комментариев нет:
Отправить комментарий